چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
تصاویر/ شورای آموزش و پرورش بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی‌نژاد گفت: امروز جمهوری اسلامی که تمامی اسلام است، در برابر تمامی کفر و استکبار ایستاده و در حال نبرد سنگینی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امام جمعه عالیشهر شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی که تمامی اسلام است، در برابر تمامی کفر و استکبار ایستاده و در حال نبرد سنگینی می‌باشد.

وی افزود: شیاطین از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین استفاده می‌کنند، لذا وظیفه آموزش و پرورش و مسئولین در این عرصه بسیار سنگین است و ضرورت کار فرهنگی و علمی در این زمان خیلی دارای اهمیت است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: دشمن برنامه ریزی کرده و از چندین جهت فرزندان ما را مورد هجمه قرار داده که اگر هر کدام از ما کوتاهی کنیم، باید بدانیم که در این زمینه مطالبه‌گر اصلی خود خدا و امام زمان(عج) و نایب امام زمان است و باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.

وی از راه‌اندازی میز خدمت آموزش و پرورش در شهر عالیشهر تقدیر کرد، یادآور شد: موضوع استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در عالیشهر بسیار مهم است، چرا که مدیران و معلمان مدارس ما دچار مشکل هستند و امیدواریم هر چه زودتر نمایندگی ایجاد شود.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد، کارهای فرهنگی و پرورشی و مذهبی در مدارس را مهم دانست و بیان کرد: نماز جماعت در مدارس اقامه شود تا دانش آموزان ارتباط معنوی بیشتری با خدا داشته باشند و این موضوع هم باید ابلاغ و هم پیگیری شود.

وی ابراز کرد: عالیشهر در بحث راهپیمایی ۱۳ آبان در سال گذشته گُل کاشت و با توجه به ضرورت این تجمعات انتظار داریم این راهپیمایی امسال نیز با حضور همه دانش آموزان و معلمان با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha